4/11/2010

Påsken och dagarna fram till nu....

Namnam med nyponsoppa=)
Terrar David me kameran
Felicia gosar med Wille
Emilia ligger å myser
Va spännande!!!
William kollar sin favoritfilm "Tingeling och den förlorade skatten"

Mmmmmm......gott med påskgodis!
Ojoj va alla klagat på att jag inte bloggar....men jag har inte haft nån tid till det. Sitter nu superdupertrött och ska försöka skriva nåt vettigt=)
Under påsken har vi haft så fullt upp med besök från min kära bror David, middag hos Maria å Hasse m.m och sen hela veckan har jag jobbat. Nu i helgen så har vi haft besök. Hela dagen igår av syrran med barn och Lollo med barn. David sov över tills idag och idag har jag hämtat möbler, målat och varit bjuden på mat på stan. David for tyvärr hem idag....tråkigt när han far. Mycket packning också inför Norgeresan så det har verkligen varit fullt upp. Nu måste jag verkligen sova ett tag men lovar att skriva mer nu framöver=)

Inga kommentarer: