4/18/2010

Snart fyller gubben 1 år!!


I Fredags hämtade jag Martin. Han kom hem tidigare från Norge pga att det var så uselt väder och sen hade de fått så mycket fisk i år. William blev jätteglad när pappa kom hem och jag också för den delen=) Han var lite blyg i början och vågade inte va i hans famn men efter ett tag så gick det.
Tänk att William blir 1 år på Onsdag den 21 April. Helt sjukt va stor han blivit!! Hans favoritfilm är Tingeling så i förrgår hittade jag tallrikar med Tingeling på stan. Nu måste jag ju göra ett Tingelingkalas=) Så det blir en trädtårta med blad, nyckelpigor m.m Någon som vet vart i stan man hittar bra tårtdekorationsgrejer???? Börjar känna mig lite stressad för att hinna med allt.
Har beställt Williams presenter nu också. Lite duplolego, pekböcker och en bultbräda tror jag det var. Minns inte riktigt vad ja beställde. Nu ska jag lägga ut en annons så hej på ett tag...

Inga kommentarer: