3/28/2012

Feber=(

Lilla gumman har fått sin första feber av denna eländiga influensa=( 39,7 hade hon idag. Hoppas hon blir bättre snart. Nu ligger hon och sover efter en till Ipren. Ska kolla henne inatt för jag är superrädd för feberkramper. Hoppas inte jag åker dit på förkylningen eftersom jag ska inskolas på Söndag till Måndag kväll. Med influensan följer tydligen magsjuka också så jag håller båda tummar och tår!!

Wille har blivit så duktig på färger och att räkna. Nu kan han räkna till 13 och rabbla nästan alla färger=) Ikväll frågade han -va ä olancha polisebilen? Jag sa- HÄR!! och visade upp en bil för han. -MEN MAMMA, den ä gul!! Hahaha va rolig han är!=) Men rätt hade han! Tillslut hittade han den "olancha polisebilen" iaf=)

1 kommentar:

Cissi sa...

Huvva att lillgumman ska må så dåligt. Synd att hon inte är så pigg, är sugen att komma å hälsa på, va längesen ja träffa goingarna nu.sen skulle du å ja behöva springa lite oxå ;)