9/08/2011

Vilken natt!!!...och dag...

 Wille rockar loss med gitarren men tycker det är lite pinsamt när vi tittar på han =)

Lite missnöjd idag..
Mmmm....fiskbullar!
Lilla blomman=)
 Igår kväll kliade Wille sig jättemycket på ena foten. Natten började jättejobbig med William som vaknade och grinade i högan sky att det kliade. Gick inte att få tyst på han.....tror han låg och tjöt en timme hos oss. På morgonen så var jag så sur för att man sovit lite så jag kände mig inte så munter mot ungarna. Skjutsade Wille till dagis och for hem och sov med Aurora. Hann städa lite, diska & tvätta innan jag skulle hämta Wille. Efter dagis for vi till Camilla och barnen på fika och sen hem för att göra mat. Efter maten blev Wille jätteröd om kinderna och det såg ut som om han blivit bränd av brännässlor. Utbuktade stora prickar på kinderna. Försvann lika fort som de kom. Senaste veckorna har han haft röda prickar runt munnen om han tex. ätit en macka med smör. Hoppas bara att det inte är en matallergi!!! Ikväll har han fått receptfri allergimedicin så vi får se om han har klåda inatt. Imorgon ska jag beställa tid hos doktorn så han får göra ett pricktest. Lika bra så man inte ger han nåt han inte tål. Skulle vara hemskt om han skulle bli jättedålig helt plötsligt av nåt man gett honom.
Tänkte ta en promenad ikväll men som vanligt så regnar det=( Nu ska jag plocka bort lite disk och sen blir det godnatt för mig.

Inga kommentarer: