9/22/2011

En massa bilder....

 William sitter och njuter på Mattias motorcykel=)
 Oh Lala.. vilket par=)

 Morgonmys.
 Lite lunch med pappa på BläSibylla......hm jag som hatar Sibylla.

 Oj va Aurora blev stor mot kameralinsen=)
 Tog lite kort på vår goding=)...eftersom Wille vägrade syskonbild på dagis=(

 
 Kvällsmys=)
 Mitt nya köp....kommer bli ett jättefint soffbord....ni ska få se sen.
 Till salu på Blocket för 1100:-
I väntan på doktorn......väääldigt förstoppad=(

Har inte bloggat på ett tag nu. Tycker jag har sååå mycket att göra hela tiden. Varit ett enda spring överallt känns det som. Igår var Aurora till doktorn eftersom hon hade världens förstoppning stackaren. Lite Microlax så gick det bra sen, men hon verkar bli förkyld nu istället. Hann göra mat innan William skulle på Bamsegympan. Han tycker det är jättekul och visste direkt vart han skulle gå in. William är i full bus hela dagarna men man kan ändå inte önska sig snällare barn=) Tyvärr lägger jag sällan ut bilder på Martin men det är för han hatar när jag gör det. Han jobbade så sent idag, kom hem vid 20 ikväll så både han och jag är ganska slut nu. Nu blir det nog sängen.....Godnatt.

Inga kommentarer: