7/29/2011

Måste kanske förklara.....

Backade på grannens dotter skrev jag men jag menade att jag backade på grannens dotter Elaines bil.
Oturen fortsätter så nu har jag tappat min plånbok på ica i Långsele. Kommer ihåg att jag hade den när jag packade i varorna i kassen men sen vet jag inte. Nån idiot hade ställt sig jättenära när jag skulle sätta in Aurora i bilen så jag ställde kassen bakom mig. Kan vara nån som tagit den när jag vände mig om då. Har ingen aning!! Har letat överallt. Så nu har jag spärrat alla kort och anmält till polisen. Försvann 1000:- i kontanter eftersom jag tänkte åka på aktion. Alla små familjebilder på bla pappa som jag hade i börsen. Patientbricka, 2 Visa och en massa bonus och poängkort.
DET KÄNNS SÅ SURT OCH FY FÖR DEN MÄNNISKA SOM INTE KAN VARA ÄRLIG!!!!!

Inga kommentarer: