12/07/2009

Veckan som varit


Var en sväng till syrran för att pyssla lite med hennes flickor. Dom gjorde en massa hjärtan m.m att hänga i granen. Martin har varit ute å festat så jag drog till Lollo på Lördagen där vi satt och käkade tacos för brinnande livet=) Åhhh det är ju så gott!! Jag å William sov över där för det är så tråkigt att vara hemma själv. Lollo lånade en systemkamera så jag tog en massa julkort på William, Liam å Tyra. Blir nog jättefina som julkort. Ska lägga ut sen på bloggen så ni får se hur de blev. William lärde sig hur man går i gåstolen igår så han for iväg en bra bit på golvet och kom sen tillbaka så ikväll åker grinden upp vid trappen. Han har också börjat ta sig upp på alla fyra och står sen å gungar fram och tillbaka. Har även kommit på att man kan låta även vid inandningen så det låter som han har krupp ibland=) Har stökat på här hemma en massa och bakat en massa kärleksmums. Tänkte ta en dag i veckan och baka klart inför jul bla. bullar som det alltid går så mycket av. Idag har vi varit på föräldragruppen men kom så sent eftersom William sov till 09:30 så idag blev det bara en timme där. Nu måste jag gå å väcka William annars kommer han va vaken hela natten....hejhej.

2 kommentarer:

MiansArt sa...

ohhhh....jag fick så´n willeabstinens efter det jag träffade honom idag,,,, f-n att man har så mycket att göra jämt :(

Elisabet sa...

Haha=) Ja han får man verkligen merkänsla av=)