12/25/2009

Julafton i stan

William i ett hav av julklappar

Supergott julbord
Julfint
Jag å Wille
Martin syster Sandra med William
Värdparet slocknade i soffan efter några väldigt tunga dagar.
Martins syster Louise var tomte till sina kusinbarn.
Solstrålen=)

Julen började med att William fick öppna sin morgonjulklapp "i tidigare inlägg" sen for jag och syrran upp till Ramsele för att tända ljus på Pappas grav. Hämtade mamma samtidigt eftersom hon skulle fira hos min storebror Johannes som bor vid Holms lantbruk. Lastade bilen full med julklappar m.m och for vidare. Hem en sväng för att byta om m.m och sen for vi in till stan. Lillebror David har kommit upp från Borlänge så han kom å hämtade mamma uppe på Remsle. Sen for jag till Martins mamma på gamla Skärvsta skola där de bor och mamma och Dacid vidare till Johannes för att fira. Man blir bortskämd kan jag bara säga. Supergott julbord!! Efter en fin julkväll med jättefina presenter till oss alla så for vi upp till Martins pappa en sväng för att tacka för klapparna. Satt där nån timme innan vi for hem med William som däckade i bilen=) Lillgubben hade varit så snäll och glad hela kvällen. Han är så hemskt snäll att ha med sig vart man än far. Helt otrolig!=) Tror han åt av hela julbordet. Han tyckte det var jättegott=) En fortsatt God Jul till er alla!!=)

Inga kommentarer: