10/07/2009

Lite less på att inte ha bil!!!!

Det mest spännande som hänt idag är att jag ock Wille tog en promenad......varit en riktig tråkdag. Blir så frustreras av att inte ha tillgång till bilen. Man måste bara ha två bilar annars funkar det inte. Tänkte ju åka på babyrytmiken idag men i såfall var jag tvungen ock väcka William vid 06 i morse för att göra iordning honom ock det tänker jag inte göra. Bättre han får sova ut. Bebisar kan bli på så fruktansvärt dåligt humör om man väcker dom=) Bättre dom får sova ut. Var i allafall jättefint väder ute idag så på det kan man inte klaga. Skulle ha sprungit idag men Cicci var i Sundsvall så det får bli imorgon istället. Problemet när jag börjar röra på mig är att jag får en fruktansvärd aptit. Jag kan äta hur mycket som helst. Inte direkt bra när man försöker gå ner några kilon. Har ju ca 8 kilon att tappa=S Nu till helgen är det visst höstmarknaden, så vill du gå Tommy så säg till=) Kanske man kan hitta några små handskar till William inför vintern.

William börjar piggna på sig nu. Skönt att det inte tog så hårt på han. Nu ikväll när jag la han så låg han ock tittade ut genom dörren hela tiden. Pappa hade glömt ock ge han pussen!! Efter den så somnade han gott. Han har blivit så väldigt gosig ock ska kramas ock pussas mycket=) Martin håller på å kollar på Änglar & Demoner så man kanske ska göra han sällskap=)
Godnatt på er.

Inga kommentarer: