10/09/2009

Godermorgon

God Morgon. Har klivit upp nu. William är tvättad ock ligger å leker. Inatt hade vi inte pelletskaminen på, eftersom vi försöker spara så mycket pellets som möjligt, men shit va kallt det blir! Ute är det frost på backen så det känns att snart är vintern här. Tyvärr!!!! hatar kyla!
Igår var Lollo å Tyra här å hälsade på. Vi följde med dom på stan ock hittade äntligen fina handskar till William. Hans gamla var så kalla å tunna så det var perfekt att det hade kommit in precis när jag for ner. Elaine fick sen fel på bilen så vi var nere å hjälpte henne innan vi for hem. När vi kom hem så sprang Cicci å jag ut å joggade ca. 4 km. Sov gott inatt kan jag säga=)



Måste åka till Pappas grav ock göra fint inför vintern. Tänkte jag ska köpa en ny lykta ock sätta där ock lite vinterblomster nu innan snön kommer. Saknar han varje dag som går. Så synd att han inte fick träffa sina 3 andra barnbarn som kommit strax efter han försvann.
Nu ska jag gå å lägga William en stund till, ses sen.

Inga kommentarer: