11/23/2012

Tiden går....

Tiden går och jag hinner nästan inte med att blogga ens. 
Är i vecka 23+0 på Tisdag. Hittils har jag gått upp allt som jag kämpat att tappa i vikt, 
så nu väger jag 63,8kg. Det jag haft sug efter var först i början räkbaugetter "inte det bästa för vikten" Nu är det mest bara julmust. Vilken tur det snart är jul!!!:)

Fick för ca 3 veckor utslag över hela kroppen som kliade hemskt, som myggbett ungefär. Var till doktorn som sa att det var en allergisk reaktion på nånting så jag håller nu på att tvätta om allt i parfymfritt och faktiskt håller det på att bli bättre men det värsta är tröttheten efter Tavegylen jag har utskrivet. Känns som man kan somna stående ibland. Första dagarna sov jag hur mycket som helst.
Längtar hemskt mycket till slutdatumet den 25 Mars!!:) Känner mig väldigt otymplig redan och är ju faktiskt redan väldigt stor! Ska bli skönt när allt är över!


Inga kommentarer: