11/10/2011

Utan tutten och en massa bullar.

 Mammas lilla blomma=)

 William tyckte det var jättekul när Martin fastnade i hans fåtölj=)
 Pappas lilla hjärta.
Martin & William.
Morgonen började med stress iväg till dagis. William var jättesur ända tills han kom dit och såg en grävmaskin utanför=) Jag for vidare mot stan för att handla efter jag lämnat honom. Hem för att sätta igång med bak. Blev 150 bullar i olika varianter. Nöt, vanilj & kanel. Efter jag hämtat William på dagis så kom Tessan med sina små=) Nu ikväll har jag badat mig själv och barnen och sen klippt Martin. 
William har varit så duktig och varit utan nappen i 3 nätter nu! Igår blev det grin men idag frågade han efter den,  jag förklarade att han slutat med tutte och efter ett tag så somnade han=) Känner mig ganska trött nu så godnatt på er<3

2 kommentarer:

Nissen sa...

Du har en väldigt söt familj:) Blir glad varje gång jag ser bilderna på din blogg. Kram till hela familjen!!

Elisabet sa...

Va glad jag blir=) kram vännen