10/30/2011

Nu är brorsan här=)

 ....och på en gång blev det full rulle i stugan=)
 Bustjejerna=)
 Syster Yster & Aurora=)


 William & Felicia.
Lillebror David & Aurora.
 Vackra lilla Emilia=)

 Hampus sov så gott i Ciccis famn=)
 William & Hampus busar i badet.

 William satte på sig gummistövlar och min tröja, svängde med den som en klänning och sjöng -räven raskar över isen=)
 Hampus & pappa David=)

 Pusskalas=)
Nu har brorsan med lilla sonen kommit upp, vilket alltid är lika roligt=) Hela helgen har varit extremt busig från morgon till kväll=) Varit så mycket nu i flera veckor så jag hinner verkligen inte blogga. Känner mig enormt stressad över allt jag vill hinna med innan jul. Har mycket att måla till mig själv och andra. Denna veckan får allt försöka ligga på is, iallafall under dagarna. Ska börja med ett kök med 19 luckor nästa vecka + att jag vill få klart vårt också. Känner mig helt slut ikväll........eftersom William blir mer olydig än vanligt när det är någon här som han måste styla för hela tiden. Dom härmar verkligen varandra dessa små kusiner. Vill inte Hampus nåt så vill inte Wille heller. Imorgon blir det dagis för William iallafall så jag hinner städa och hinna med tvätten m.m Skulle verkligen behöva semester känner jag för det är inte lätt med 2 barn , ett hushåll och en massa jobb jag måste få gjort. Sov så gott=)

Inga kommentarer: