12/30/2010

Skinnbyxor till Wille



Idag har jag och syrran varit uppe till Ramsele och hjälpt mamma med städning m.m och sen har vi varit uppe på Pappas grav och lagt blommor samt tänt lite ljus, så nu blev det jättefint där=) Var lite för kallt med över 30- under julhelgen för att ta en tur upp till Ramsele så det känns skönt att man fått det gjort nu. Är trots allt en bra bit att fara.


Nu när jag kommit hem så har William och jag tagit ett bad och sen har jag sytt skinnbrallor + ett litet armband som han ska få ha då vi har hårdrocks-tema på nyårsafton.

En god vän till min familj blev ihjälstångad av en tjur. Våra tankar går till resten av familjen i Sörmoflo.



3 kommentarer:

Anonym sa...

Men du kolla in, Wille är ju coolaste killen i byn nu :-) //Camilla

Elisabet sa...

Haha=) ja visst blev han cool. Ska lägga ut fler bilder efter nyårsfirandet.

Cissi sa...

Gu va söt han är, blev kanon bra :)