11/19/2009

Vår Torsdag

Idag har William och jag varit borta från tidiga morgonen till nu kl 16. Började med Föräldragruppen på kyrkan kl 09 sen till Hilda "Martins mormor" en bar det av till Lollo och sist till syrran. Så nu sitter William i bilbarnstolen och sover i hallen. Imorgon kommer syrran med sina flickor Emilia & Felicia för att jag ska hjälpa henne färga håret och Lollo med LillTyris. Ska skicka in en beställning imorgon på 2 jättefina glaskulor med belysning. Ska ha dom på Williams rum i jul...........SENARE SAMMA DAG.....forts.

Har nyss lagt William å är så trööööttttt! Han sov ingenting vid 17 så då blir han så gnällig för sen är det som ingen mening att lägga han eftersom då kommer han inte va trött när han ska lägga sig vid 21:30 ungefär. Samtidigt ska man orka plocka bort allt stök här hemma. Blev en snabb middag "makaroner å korv" Martin har pillat med datorerna hela kvällen men imorgon tycker jag väl ändå att man kanske kan få lite tid att göra nåt eget, kanske sy eller nåt så får han ta William ett tag. Imorgon ska jag hälsa på min bror på Elkedjan i stan. Godnatt på er.

Inga kommentarer: