12/23/2008

Julstressen.....burr!

Äntligen är klappköpen färdiga för i år. Varje år håller man på att slita håret av sig i stress, och varje år lovar jag mig själv att börja i tid men men... alltid samma visa:) Sedan är det inte bara det utan ochså all städning som kommer innan jul. Fast i år har jag dragit ner på tempot lite, för den lilla i magen:) Jaa!!! Jag fick en tidig julklapp idag, dagen innan julafton av min söta pojkvän. En platt-tv!!!!!! Det trodde jag inte att jag förtjänat i år!!!!!! Han är för go:)
Imorgon ska han få öppna sina paket som är en tur på Metallica i Stockholm och Farcry 2. Mycket slit med att få tag i den biljetten, men såååå roligt det ska bli imorgon när han får det. Hihi!!! Jag längtar!:) "Även efter julmaten" Mmm så gött!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

hmmm Trodde det fina zinkhuset förkänade en liten bild på bloggen!!!!!
Ska införskaffa 3st i morgon LÄNGTAR.....
Natti natt

Elisabet sa...

Nu du har du fått reklam för huset:)